Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη φαρμακευτική αγωγή

Ακολουθούν μερικές συχνές ερωτήσεις. Ομως μη ξεχνάτε: Ο γιατρός και ο φαρμακοποιός σας μπορούν να σας λύσουν όλες τις απορίες.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Teva με ερωτήσεις σχετικά με το φάρμακό μου;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη
  • Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μπορεί να σας βοηθήσει με τις ερωτήσεις σχετικά με την προμήθεια και τη διαθεσιμότητα του φαρμάκου. Επικοινωνήστε μαζί τους στο 2118805000 ή sales-dom@specifar.gr

  • Μπορείτε να υποβάλετε μια γενική ερώτηση μέσω αυτού του ιστότοπου - απλά κάντε κλικ στην επιλογή «Επικοινωνήστε μαζί μας».
    Επικοινωνήστε μαζί μας

  • Εάν η ερώτησή σας σχετίζεται με πιθανή παρενέργεια, υποβάλετε μια αναφορά ανεπιθύμητης ενέργειας εδώ.

Τι πρέπει να κάνω αν παρατηρήσω κάποια παρενέργεια ή ανεπιθύμητο συμβάν ως αποτέλεσμα της λήψης του φαρμάκου μου;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη

Εάν νομίζετε ότι παρουσιάσατε κάποια παρενέργεια ή αναπάντεχη αντίδραση στη λήψη ενός φαρμάκου, συμπεριλαμβανομένων των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων ή των ιατρικών συσκευών, σας συνιστούμε να συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας το συντομότερο δυνατόν.

Για να είμαστε σε θέση να παρακολουθούμε συνεχώς την ασφάλεια των προϊόντων μας, μπορείτε να αναφέρετε την ανεπιθύμητη ενέργεια σε εμάς χρησιμοποιώντας τη φόρμα ανεπιθύμητων ενεργειών φαρμάκων από την ενότητα Επικοινωνήστε μαζί μας αυτού του ιστοτόπου.

Ανησυχώ ότι το συνταγογραφούμενο φάρμακό μου μπορεί να αλληλεπιδράσει με κάποια άλλα συνταγογραφούμενα φάρμακα ή φυτικά συμπληρώματα που παίρνω, πώς μπορώ να μάθω αν είναι ασφαλές να συνεχίσω να τα παίρνω;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη

Μπορεί να υπάρχουν πληροφορίες στο ενημερωτικό φυλλάδιο ασθενούς του συνταγογραφούμενου φαρμάκου σας που αναφέρουν τι μπορείτε και δεν μπορείτε να παίρνετε μαζί με το φάρμακό σας. Εάν εξακολουθείτε να είστε αβέβαιοι, σας συνιστούμε να μιλήσετε με τον επαγγελματία υγείας που συνταγογράφησε το φάρμακο ή με τον φαρμακοποιό σας.

Έχω δυσκολία στην κατάποση των δισκίων / καψουλών μου. Μπορώ να σπάσω τα δισκία ή να ανοίξω τις κάψουλες και να τα ρίξω σε φαγητό / ποτό;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη

Δεν συνιστούμε τη σύνθλιψη δισκίων ή το άνοιγμα καψουλών, εκτός εάν το ενημερωτικό φυλλάδιο ασθενούς που συνοδεύει το φάρμακό σας δηλώνει ρητά ότι μπορείτε. Η σύνθλιψη ενός δισκίου ή η εκκένωση μιας κάψουλας μπορεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το φάρμακό σας και μπορεί επίσης να επηρεάσει την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα του φαρμάκου. Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες στην κατάποση των δισκίων / καψουλών σας, θα πρέπει να το συζητήσετε με τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας.

Η φίλη μου πάσχει από την ίδια πάθηση όπως και εγώ, μπορώ να της δώσω μερικά από τα εφεδρικά φάρμακά μου;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη

Ποτέ μη δίνετε σε άλλο άτομο φάρμακο που έχει συνταγογραφηθεί για εσάς. Μπορεί να του προκαλέσει βλάβη, ακόμη και αν τα συμπτώματά του είναι ίδια με τα δικά σας.

Εχω πολλά φάρμακα στο σπίτι από παλαιότερες περιπτώσεις, μπορώ να τα χρησιμοποιήσω αντί να αγοράσω νέα;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη

Απορρίψτε τα ληγμένα και μη χρησιμοποιημένα φάρμακα. Ελέγξτε τις ετικέτες και τα περιεχόμενα όλων των φαρμάκων σας τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο. Πρέπει να απορρίπτετε με τον ενδεδειγμένο τρόπο τα φάρμακα που δεν χρησιμοποιείτε, ειδικά αν έχουν αλλάξει χρώμα, οσμή ή υφή.

Πώς μπορώ να απορρίψω φάρμακα που δεν χρειάζομαι πλέον;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη

Μην πετάτε τα φάρμακα μέσω των λυμάτων ή στα οικιακά απορρίμματα. Ο ασφαλέστερος τρόπος απόρριψης ανεπιθύμητων φαρμάκων είναι η επιστροφή τους στο φαρμακείο σας.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των συνταγογραφούμενων και μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη

Τα συνταγογραφούμενα φάρμακα διατίθενται από τα φαρμακεία μόνο με την υποβολή μιας υπογεγραμμένης έγκυρης συνταγής από τον γιατρό σας ή άλλο εξουσιοδοτημένο επαγγελματία υγείας.

Τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα πωλούνται χωρίς ιατρική συνταγή και συχνά βρίσκονται επίσης υπό την επίβλεψη φαρμακοποιού.

Άκουσα ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα με την προμήθεια του φαρμάκου μου. Τι να κάνω αν δεν μπορώ να λάβω τη συνηθισμένη συνταγή μου;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη

Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την απόκτηση του συνηθισμένου φαρμάκου σας Teva, τότε μιλήστε με τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης ή τον φαρμακοποιό σας για μια εναλλακτική λύση ή θεραπεία.

Δεν καταλαβαίνω τις οδηγίες για το πώς να πάρω τα φάρμακά μου, τι πρέπει να κάνω;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη

Εάν δεν καταλάβετε τις γραπτές οδηγίες στην ετικέτα του φαρμάκου ή είναι ασαφείς, ζητήστε από έναν φαρμακοποιό να σας το εξηγήσει ξανά. Εάν δεν έχετε καταλάβει τις οδηγίες που λάβατε προφορικά ή γραπτά ή είναι ασαφείς, ζητήστε από τον φαρμακοποιό σας ή τον γιατρό σας να σας τις εξηγήσει ξανά. Μπορείτε ακόμη και να του ζητήσετε να σας τις γράψει. Μην διστάσετε να επαναλάβετε την ερώτηση, είναι σημαντικό για την υγεία σας να παίρνετε σωστά τα φάρμακά σας.

Τι να κάνω αν πιστεύω ότι το φάρμακό μου δεν λειτουργεί σωστά;

Ανάπτυγμα/ Σύμπτυξη

Εάν παίρνετε ένα νέο φάρμακο, σας συνιστούμε να μιλήσετε το συντομότερο δυνατόν με έναν επαγγελματία υγείας σχετικά με τα αναμενόμενα αποτελέσματα του συνταγογραφούμενου φαρμάκου.

Μπορείτε επίσης να αναφέρετε τυχόν απουσία δράσης χρησιμοποιώντας τη φόρμα ανεπιθύμητης αντίδρασης φαρμάκου από την ενότητα «Επικοινωνήστε μαζί μας» αυτού του ιστοτόπου.

Μοιραστείτε αυτή τη σελίδα