Προς το παρόν, δεν υπάρχουν εν ενεργεία λογαριασμοί
socialmedia για την Ελληνική θυγατρική εταιρεία.

Χρησιμοποιούμε εταιρικούς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων για την κοινοποίηση πληροφοριών σχετικά με την Teva Pharmaceuticals παγκοσμίως και σε χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε, και τη διαχείρισή τους έχει αναλάβει η ομάδα εταιρικών επικοινωνιών για λογαριασμό της Teva.

Αυτοί οι λογαριασμοί κοινωνικών μέσων χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο για τη συζήτηση ειδήσεων, εκδηλώσεων, του κοινωνικού αντίκτυπου και άλλων συναφών θεμάτων, καθώς και τη δημοσίευση ιστοριών των εργαζομένων, των ασθενών και των φροντιστών. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να αλληλεπιδρούμε μαζί σας στα κοινωνικά κανάλια και προσβλέπουμε σε έναν γόνιμο και συναρπαστικό διάλογο.

Αυτά τα κοινωνικά κανάλια δεν αποτελούν φόρουμ για τη συζήτηση προϊόντων, θεραπειών ή παθήσεων, ούτε χώρο για την αναφορά ανεπιθύμητων συμβάντων ή παρενεργειών.

Αν έχετε συγκεκριμένη ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας, χρησιμοποιήστε τη κατάλληλη επαφή για να υποβάλετε ένα ερώτημα.

Εάν επιθυμείτε να αναφέρετε κάποιο ανεπιθύμητο συμβάν ή παρενέργεια που σχετίζεται με κάποιο από τα προϊόντα μας, επικοινωνήστε μαζί μας στο Safety.Greece@tevaeurope.com.

 Δείτε την Πολιτική Απορρήτου για τη Φαρμακοεπαγρύπνηση για να μάθετε πώς η Teva διασφαλίζει την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα των ασθενών. Εάν αντιμετωπίζετε επικίνδυνη για τη ζωή κατάσταση έκτακτης ανάγκης, επικοινωνήστε με τον γιατρό σας ή ζητήστε τοπική βοήθεια έκτακτης ανάγκης.

 Κατευθυντήριες οδηγίες

Μας ευχαριστεί η αλληλεπίδραση μαζί σας και θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε σε ερωτήσεις εγκαίρως. Λόγω των περιορισμών αυτών των κοινωνικών καναλιών και της ρυθμιζόμενης φύσης της φαρμακευτικής βιομηχανίας, οι απαντήσεις μας μπορεί να είναι σύντομες. Όταν είναι δυνατόν, θα προσπαθούμε να σας κατευθύνουμε προς πρόσθετες σχετικές πληροφορίες ή υποστήριξη.

Οι παγκόσμιοι κοινωνικοί λογαριασμοί της Teva θα παρακολουθούνται και θα ενημερώνονται τακτικά κατά τις εργάσιμες ώρες. Για τυχόν επείγουσες ερωτήσεις ή ζητήματα, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Teva στη χώρα σας ή υποβάλετε ένα ερώτημα μέσω του ιστότοπού μας.

Τα κοινωνικά κανάλια μπορεί ορισμένες φορές να μην είναι διαθέσιμα και δεν δεχόμαστε καμία ευθύνη για την έλλειψη υπηρεσίας λόγω του χρόνου διακοπής της πλατφόρμας καναλιού.

Όταν αλληλεπιδράτε με την Teva σε κοινωνικά κανάλια, σας ενθαρρύνουμε να επιδεικνύετε σεβασμό και ευγένεια, και να αποφεύγετε να κοινοποιείτε ψευδές, προσωπικά αναγνωρίσιμο ή εμπιστευτικό περιεχόμενο. Δεν θα απαντήσουμε σε αισχρή γλώσσα, μειωτικά, δυσφημιστικά ή εμπρηστικά σχόλια, ή σε θέματα που δεν σχετίζονται με την Teva.

 Αποποίηση ευθυνών

Δεν επιτρέπεται να κοινοποιούμε συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις θεραπείες μας στα κανάλια κοινωνικών μέσων μας. Για πληροφορίες σχετικά με προϊόντα, επισκεφθείτε την ενότητα Προϊόντα αυτού του ιστότοπου για να μάθετε περισσότερα ή υποβάλετε μια ερώτηση μέσω του ιστότοπού μας.

Δεν επιτρέπεται να σχολιάσουμε ή να απαντήσουμε σε ζητήματα που σχετίζονται με νομικά και οικονομικά θέματα, ρυθμιστικά θέματα ή ιδιόκτητες πληροφορίες στα κοινωνικά κανάλια.

Ενδέχεται να παρέχουμε συνδέσμους προς ανεξάρτητους ιστότοπους τρίτων σε αναρτήσεις και tweets. Η Teva δεν έχει κανέναν τρόπο να ελέγξει το περιεχόμενο των ιστοτόπων τρίτων, ούτε υποστηρίζει η Teva ή είναι υπεύθυνη για το περιεχόμενο ιστοτόπων τρίτων.

Η Teva δεν υποστηρίζει και δεν είναι υπεύθυνη για το περιεχόμενο οποιωνδήποτε κοινωνικών λογαριασμών που ακολουθούν οι κοινωνικοί λογαριασμοί της Teva.